Promoakce v lékárnách / Podpora prodeje
Promoakce jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit zákazníka, maximálně ho informovat o výhodách a přínosech produktů a jak u něj vzbudit o užívání produktu zájem.
Zákazníci jsou oslovováni osobně a přímo a výrobek i firmu si lépe zapamatují. Významně roste šance, že se stanou stálými zákazníky.
Promoakce přispívají i k informovanosti lékárníků. Příslušný produkt si lépe zapamatují, odliší ho od ostatních a budou ho aktivně nabízet a doporučovat.
Promoakce spolehlivě podporují image Vaší společnosti
Umíme a realizujeme promo akce nejen v lékárnách,
ale také v retailu např. Globus, DM nebo Kaufland...
Promoakce jsou vysoce efektivním marketingovým nástrojem. Naše dlouhodobé praktické zkušenosti a poznatky trvale prokazují několikanásobné navýšení prodeje produktů v den promo akce.
Ze všech projektů promoakcí Vám vždy poskytneme vysoce validní a sofistikovaná data prostřednictvím našeho interního firemního CRM systému, který byl naprogramován právě pro účely přesných výstupu tvrdých i měkkých dat z promo akcí.
Příklad vyhodnocení projektu
Indikační skupina: bolest, nadnárodní společnost, promo v trvání jednoho měsíce
Zdroj: sell out data z 64 lékáren v ČR a 89 promodní